“Κειμενάκια” και επιστολές, και ένα hikikomori ΝΑ, με το συμπάθιο.

Δεν ξέρω τι φταίει που τελευταία θέλω να βγω στους δρόμους και να χορεύω με θυμό σαν τον Bret τον Mc Kenzie,

και να τα σπάσω όλα, ΌΛΑ!

Δεν ξέρω αν φταίει που με πονάει το δόντι μου και αναρωτιέμαι όλη μέρα αν είναι απόστημα και μετά σκέφτομαι “Oh how apt, How very psychosomatic!” και μετά με μισώ λίγο που σκέφτομαι στα αγγλικά, αν και δεν θα πρεπε, γιατί δεν είναι τόσο κακό πράγμα, είναι η φυσική εξέλιξη του να διαβάζεις, να βλέπεις, να ακούς πράγματα μόνο στα αγγλικά· αλλά και πάλι μου φαίνεται έτσι κάπως δήθεν, μάλλον γιατί κάποιος, κάποτε, μου είπε ότι είναι δήθεν να πετάω λέξεις στα αγγλικά και τώρα γιατί εγώ αυτόν τον douchebag τον πήρα στα σοβαρά και από τότε ντρέπομαι κάθε φορά που μιλάω μισοαγγλικά-μισοελληνικά (δηλαδή συνέχεια), θα σε γελάσω…

Δεν ξέρω αν φταίει που είχα δύσκολο PMS αυτό το μήνα, που έχω τερματίσει το hikikomori, ή που η συνήθης δυσθυμία μου έχει αρχίσει και το γυρίζει σε φουλ κομπλέ κλινική κατάθλιψη. Μπορεί να φταίει η έλλειψη σεξ, μπορεί να φταίνε τα κακά γονίδια που κληρονόμησα από τον μπαμπά (ήταν ο πιο οργίλος άνθρωπος που έχω γνωρίσει), μπορεί να φταίει η αφραγκία μου.

Μπορεί να φταίει που διαβάζω στο timeline μου συμπαθέστατους κατά τα άλλα πιτσιρικάδες, που γράφουν, λέει, “κειμενάκια” σε μουσικά sites, κι αναρωτιούνται πώς γράφεται το “έχοντας”, με όμικρον ή ωμέγα, και πιάνω τον εαυτό μου να σκέφτεται “Ελπίζω αυτό το παλικάρι να μην πληρώνεται γι’αυτή την δουλειά” και καπάκι βέβαια φουλάρω τύψεις και ενοχές που σκέφτηκα τέτοια κακία,

Αλλά ρε φίλε,

Όχι! Μη! Μη γράφεις, να χαρείς.

Έχεις μουσικές γνώσεις και θες να τις αξιοποιήσεις; Σούπερ. Πάνε κάνε ραδιοφωνική εκπομπή! Πάνε παίξε τις μουσικές σου στα bars! Στην τελική αν θες σώνει και ντε να γράψεις, πάνε γράψε στο blog σου. Μην σε ακούσω όμως να λες ότι είσαι editor σε μουσικό site, γιατί τότε δεν θα το γλιτώσεις το angry dance montage. Και πριν αρχίσεις τα “το content είναι το σημαντικό, όχι η ορθογραφία”, θα σου πω ότι για κάποιον που γράφει “κειμενάκια” οπουδήποτε έξω από το προσωπικό του blog, θα πρέπει να είναι όλα εξίσου γαμημένα σημαντικά, και η ορθογραφία, και η γραμματική, και το συντακτικό, και το content, και το λογοτεχνικό του ύφος, ΌΛΑ.

Που λες, ναι… Φταίνε κι αυτά. Μα πιο πολύ φταίει το απόστημα. Όχι το δικό μου, αυτό θα μου περάσει με μια αντιβίωση και όλα καλά. Το άλλο το απόστημα λέω, το μεγάλο. Την ελληνική σαπίλα που πλέον ξεχύνεται στους δρόμους, μπαίνει μέσα στα σπίτια μας, και είναι βρωμερή και απαίσια, και εμετική, και τώρα πια είναι παντού·

είναι σε όλες τις οθόνες μας, στους γλίτσες τους Κωστόπουλους και στους λοιπούς θρασείς φελλούς που ακόμα επιπλέουν στις τηλεοράσεις μας (σας, εγώ την ανοίγω μόνο για να τη συνδέσω με τον εξωτερικό και να δω τις σειρές μου, τις ταινίες μου, τα ντοκιμαντέρ μου, και φυσικά μπορώ να γίνω ακόμα πιο σνομπ αλλά δε θέλω να βγω εκτός θέματος)·

είναι στις αμέτρητες fb σελίδες τύπου “osoi efugan ston ourano einai kapou ekei kai mas prosexun” (328k likes), που ποστάρουν δίαιτες, άστρα, και pics με νεογέννητα και από πάνω σχόλια τύπου “350.000 εκτρώσεις το 2012, πρέπει να σταματήσει η εθνική γενοκτονία !!!” ·

είναι στα google plus invites που μου σκάνε από Νεοναζί…

ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ GOOGLE PLUS INVITES ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΚΑΝΕ ΑΠΟ ΝΕΟΝΑΖΙ.

Είναι φυσικά και στις επιστολές του ομοφοβικού newsbomb (στον γραμματικό/ορθογραφικό έλεγχο το wordpress μου ζητά να μετατρέψω το “ομοφοβικό” σε απλά “φοβικό”, Χοχό), “του πιο  popular ελληνικού ενημερωτικού site”. Δε θα κάτσω να το πολυαναλύσω το θέμα. Όλοι όσοι έχουν twitter ή fb account, ξέρουν το story. Από όλο αυτό εγώ κράτησα μόνο το ότι έχασε ένας άνθρωπος τη δουλειά του, ενώ την έκανε τόσο καλά. Και στην Ελλάδα είναι κάτι τόσο σπάνιο (θυμήσου την τελευταία φορά που είπες, “Μαν, αυτός ο τύπος ξέρει τι κάνει, κάνει καλά την δουλειά του!”) που από μόνο του είναι αρκετό για να θες να τα σπάσεις. Αυτό με εκνεύρισε πιο πολύ και από το ξεδιάντροπα ομοφοβικό «Είστε υπέρ της προκλητικής έκθεσης των συναισθηματικών εκδηλώσεων των ομοφυλοφίλων σε δημόσιους χώρους;» και από το γαμημένο βέβαια privillege που σε κάνει να τραβάς τις κοτσίδες σου «Σκοπός του newsbomb είναι να υπερασπίζεται τα δικαιώματα των μειοψηφιών, όπως επιβάλλει το επίπεδο πολιτισμού που μας διακρίνει, ποτέ όμως σε βάρος των σημαντικών πλειοψηφιών, οι οποίες βιώνουν έναν ιδιότυπο ρατσισμό τα τελευταία χρόνια και που όπως φαίνεται είναι εκείνες που έχουν πραγματική ανάγκη προστασίας των δικαιωμάτων τους».

Οι επιστολές αυτές δεν προκαλούν καμιάν έκπληξη, κανένα σοκ. Έχουμε όλοι συνηθίσει την ομοφοβική/ρατσιστική/σεξιστική/σοβινιστική διάθεση της πλειοψηφίας -αν όχι, πρέπει να τη συνηθίσουμε, το denial και το escapism δεν βοηθάνε κανέναν πια. Να είμαστε συνειδητοποιημένοι τουλάχιστον, ότι, ναι, ο μέσος Έλληνας από τέτοια sites “ενημερώνεται”, και, ναι, αυτή η τόσο σοκαριστικά in your face ομοφοβική διάθεση του site αυτού ταυτίζεται με αυτή της πλειοψηφίας. Ας μην γελιόμαστε.

Δεν ξέρω πού ακριβώς θέλω να καταλήξω. Είχα στο μυαλό μου αυτά τα δυο “κακά”, όταν ξεκίνησα να γράφω. Τα “κειμενάκια”, meaning την πλειοψηφία των ελληνικών κειμένων στο Ίντερνετ, που είναι γεμάτα ορθογραφικά, γραμματικά, και συντακτικά λάθη, καθώς και την έλλειψη editing/proofreading σε όλα τα free press και τα ενημερωτικά sites -ακόμα και τα πολύ καλά ενημερωτικά sites- και τις επιστολές που προσπαθούν να πείσουν ότι δεν είναι ομοφοβικές ουρλιάζοντας την ομοφοβία τους.

Το πρώτο προσπαθώ να το καταλάβω και να το αποδεχτώ, γιατί μετά από συζητήσεις με ανθρώπους που δουλεύουν σε τέτοια sites κατανοώ ότι είναι δύσκολα τα πράγματα, και δεν υπάρχουν ούτε λεφτά, ούτε χρόνος, ούτε ενέργεια, για editing/proofreading πολυτέλειες. Δε μπορώ λοιπόν ούτε με τους ανορθόγραφους πιτσιρικάδες να τα βάλω (ειδικά αν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις και γράφουν καλά, κι ας είναι ανορθόγραφα τα κείμενά τους), ούτε με τα ίδια τα sites. Δε θέλω το κείμενο αυτό να παρεξηγηθεί ως προσωπική επίθεση σε συγκεκριμένους music editors, bloggers κλπ. Το tweet που αναφέρω παραπάνω στάθηκε απλά αφορμή για να ξεκινήσω για πολλοστή φορά την κουβέντα αυτή για τα ελληνικά ενημερωτικά sites, τα πρόχειρα, γεμάτα λάθη κείμενα, τα irrelevant χαζοβιόλικα άρθρα των free-press (Who gives a fuck πλέον για τα facebook fails της μέρας ή τα αφιερώματα στις γάτες των συντακτών;), τα μεταφρασμένα με google translate κείμενα (χωρίς φυσικά credit στο ξένο κείμενο που έκλεψαν) κ.ο.κ. Και παρόλο που, ναι, κατανοώ τα προβλήματα, έχω την εντύπωση ότι κάποια από τα λάθη που βλέπω δεν είναι από κούραση και έλλειψη χρόνου, όπως συχνά παραπονιούνται οι συντάκτες τους, αλλά από ωχαδερφισμό και σταρχιδισμό. Και τη σιγουριά ότι οι 9 στους 10 δεν θα παρατηρήσουν καν ότι το κείμενο έχει λάθη, οπότε όλα ok. Νομίζω, εν ολίγοις, ότι κάποιοι υποτιμούν το κοινό τους. Σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα παρατηρώ και ξεκάθαρο dumbing down, αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα, για ένα άλλο θυμωμένο post.

Το δεύτερο είναι απόστημα, και θέλω να ελπίζω ότι μια μέρα θα σπάσει και θα γεμίσει πύον όλους όσους το στηρίζουν τόσα χρόνια. Εγώ φυσικά θα κλειστώ στο δωματιάκι μου μέχρι να σπάσει το γαμημένο το σπυρί. Εσύ όμως, Έλληνα, πρόσεχε μην φτάσει μια μέρα το πύον ως την Village πολυθρόνα στην οποία θα βλέπεις το blockbuster σου. Μέχρι να βγάλεις την βρώμα από πάνω σου θα έχεις χάσει τη μισή ταινία.

Leave a Reply

